Oki, I have a plan...

Pust vad skönt. Fick precis ett mail från Pauls mamma som beordrade mig att inte sitta & vara tapper i kylan om strömmen inte kommer tillbaka. Är så fallet behöver jag nämligen bara hojta till så kommer de & hämtar mig till varma brasor & chai med rom. Är faktiskt väldigt lättad. Hade inte varit vidare trevligt att behöva tillbringa natten i ett hus som håller samma temperatur som det är ute, vilket i natt kommer att vara cirkus -25 grader. Hoppas dock på att strömmen ska komma tillbaka, har nämligen planer för morgondagen som ryker om jag åker ut hela vägen till Newmarket. Well, have to see. I vilket fall så kommer han som alltid får mig att le att hämta upp mig snart för middag samt en tripp till MEC för att köpa upp mig på ett stormkök. Isoldes överlevnadskitt var nämligen inte så mkt att hänga i granen, det innehöll bara tändstickor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0