Personligen...

För mig känns denna dagen viktigare av två anledningar:

1) Detta är första dagen för mitt nya träningsprojekt i serien 'Ida provar på märkligheter'. Kan ju bara hoppas på att jag inte är fullt lika usel på Pilates som jag var på balett...
2) Han som alltid får mig att le & jag firar 7 månader tillsammans. Ingen så där offantlig tidsrymd direkt, men ändå något som vi kommer att fira lite stillsamt.

För att ladda upp lite inför båda begivenheter lyssnar jag på ABBA på min mp3. Jag kan ju göra det nu eftersom han sett till att jag fått nya hörlurar. Moi har nämligen en förmåga att döda av dem på löpande band & sedan blir jag så trött att jag inte orkar köpa nya. Anyway, denna gången ska jag verkligen anstränga mig till det yttersta för att inte ta livet av dem. De är ju så söta & dessutom så dödar man ju inte nyckelpigor!  


Kommentarer
Postat av: Jo

Trodde aldrig att jag skulle se hörlurar som var söta, men det där var ju bara föööör söööta =)

Puss!

2009-01-21 @ 14:40:28
Postat av: Ida

Jättegulliga eller hur! Sedan är de väl kanske inte de absolut bästa hörlurarna men lite kan man ge avkall på för det som är sött! ;)

2009-01-23 @ 22:54:20
Postat av: Maja

Jag har också en liten sån typ. ;)

2009-01-23 @ 23:22:54
Postat av: Ida

En lite sån typ hörlur eller dag att fira? :)

2009-01-24 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0