Smurfan...

Sedan förra helgen har jag bott i mitt nya Juicy-sett. Så fort jag är innanför dörren så åker jobbkläderna av & mysspyssblåplychet på. Allra mysigast är att ha på sig både byxorna & toppen samtidigt. Sedan igår har jag dessutom ytterligare en hemmafavorit - duntofflor. Ma skickade mig nämligen sådan där oformliga vita seriefigursskor som är stoppade med dun & supervarma. Enda nackdelen... jag känner mig alldeles på riktigt som en smurf. Kikar lite småskärrat runtomkring mig ifall att Gargamel skulle lura bakom soffan & känner att jag måste utvecka en egen identitet som kan sammanfattas med ett ord.  


Inte helt förvandlad ännu. Knäppte detta kortet innan jag skuttade iväg på pilates i tisdags, sedan dess har jag övergått till att bli en smurf.

Kommentarer
Postat av: mgs

Hi, hi, hi...

2009-01-24 @ 20:55:17
Postat av: Ida

Förslag på identitet?

2009-01-24 @ 21:00:42
Postat av: ma

Identitet? Men kanske ett namnförslag som Smurfida!

2009-01-25 @ 20:22:39
Postat av: Anonym

Nej men mamma, så heter ju inte smurfar! De heter saker så som paketsmurf & buttersmurf! :)

2009-01-26 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0