The sweetest little Christmas story...

Back in business, julen är i princip slut & moi är tillbaka på avdelningen igen efter en jul som vida översteg mina förväntningar. Massa glada skratt & fina minnen... många vilka får mig att le medan jag skriver dessa rader. Fast bland det som värmer allra mest, en liten historia som jag inte ens bevittnade själv. Annabelle mötte upp med Hanka & Steve för en fika i mellandagarna & medan de sitter där & pratar travar Nina iväg till den stora julgranen som står bredvid deras bord. Sedan pekar hon på den stora ängeln med blont hår som fungerar som substitut för stjärna & ropar 'Ida, Ida!'...


Må vara att jag bara är en gyllene ängel i en två-årings värld men det räcker långt i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Jo

Gud så gulligt! Snacka om att ha fått den bästa komplimangen nånsin =)

2009-01-04 @ 14:40:07
Postat av: Ida

Eller hur?! Kommer att leva på det hur länge som helst! :)

2009-01-05 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0