Världens mest tankspridda...

Allo. Så har man slagit nytt rekord i tankspriddhet idag! Började starkt i bilen på väg in till institutionen när jag insåg att jag på något vänster glömt att sätta på mig både deoderant & parfym på morgonen. Så Paul fick släppa av mig vid den Shoppers Drugmart som ligger närmast institutionen. När jag sedan skulle betala insåg jag att jag glömt mitt debit kort hemma, så det blev till att betala i cash istället. Vilket lämnade mig med en samlad förmögenhet på 7 dollar. Värt att nämna är att jag inte tog med mig lunch in till institutionen idag eftersom jag tänkte köpa mat... Travade därför raskt över till närmsta bank för att ta ut pengar på mitt visa kort. MEN - inser där att jag inte kommer ihåg koden. Förbannelse över dåligt minne! Köpte upp en liten wrap för 6 dollar på vägen in & sitter nu & försöker panik komma på vad min kod egentligen är. Det går sådär... 
Världens. Mest. Tankspridda.

Kommentarer
Postat av: ma

Du har inte dåligt minne. Vad kan göra att det fungerar nu så där?

2009-06-12 @ 20:58:28
Postat av: Ida

Jo när det kommer till vardagssaker är jag typ dement. Däremot kommer jag ihåg diskussioner från lågstadiet ordagrant, kan fortvarade ge detaljerade beskrivningar av Narnia böckerna du läste för mig när jag var 6 & vet i princip allt i exakt vilken artikel en viss liten mening gömmer sig. Men som sagt, komma ihåg att kasta tepåsen i komposten & inte glömma mina nycklar överallt är typ omöjligt...

2009-06-12 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0