And IMPACT!

Sedan är det ju alltid intressant att möta folk som kommer ihåg en när man själv inte har ens det vagaste lilla minne av personen i fråga. Travade glatt runt med Mike & Remo igår när en kille plötsligt tvärstannade framför mig & bara

 

IDA!

 

Lucka, lucka, kryss... Tydligen träffade jag Michael förra året, något som jag för mitt liv inte kan komma ihåg... Anyway, han visade sig vara en geolog som är baserad i London & som dessutom är galet rolig att umgås med. Vi två var så där jobbiga som bara personer som klickar på samma humornivå kan vara, ie. vi hade galet roligt medan ingen annan begrep vad vi pratade om. Me like! :)  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske var för distraherad av ditt sällskap den gången för att lägga honom på minnet ;)

2009-03-04 @ 22:30:56
Postat av: Ida

Ehum.



"Rodnar lite klädsamt"



Mkt möjligt...

2009-03-04 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0