Better day than I thought...

Imorse när jag vaknade så var jag så där trött att det kändes som någon skopat in sand i ögonen på mig. Tittade mig i spegeln & blev än tröttare. Men sedan blev dagen bara så där lite allmän trevlig utan att jag förväntat mig det.

 

- Min handledare bjöd mig på lunch & grillade mig inte skoningslöst

- & han gav mig typ tillåtelse att jobba på ett sidoprojekt som jag är jätteintresserad av

- plus att Lorna bjöd in mig till St. Patricks Days galenskaper på söndag. På en pub med typ 400 brandmän!

 

& så toppade jag upp det hela med en Vanilla Chai Latte. Socker, noll dumförklaring & planer på upptåg, ie happy Idah! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0