Det gick så bra!

Har gått runt & gruvat mig något vansinnigt över att berätta för Isolde att jag flyttar - men idag tog jag mod till mig & gjorde det. & det gick så himla bra, hon sa att hon sett det komma, att hon helt förstod varför vi flyttar ihop & att hon kommer att sakna mig något otroligt. Efter den sista punkten blev vi båda helt gråtmilda, tack & lov kände Troll på sig det & kastade sig ned på golvet i mellan oss & bara snurrade runt i gosebegär & då kunde vi inte annat än att skratta. :) Efter det bad hon mig att inte berätta för Julia att jag flyttar förän det att vi funderat ut en strategi för hur vi skall kunna bli av med henne. Den konversationen tog en dryg halvtimme & sedan kändes allt bara prima. Det här med en gemensam fiende mina vänner, det är så man bygger de verkligt starka banden. Nu ska bara jag & P hitta en så är vi helt i hamn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0