First Day of Spring!

Idag, klockan 07.00, blev det officielt vår. Needless to say, moi är så glad. Bara vetskapen att våren har anlänt i kalendern gör galet mkt. Inte ens det faktum att vårdag nummer ett i princip bara kommer att tillbringas inomhus gör särskilt mkt. Nope, har en presentation som jag ska hålla i eftermiddag vilket jag ser fram emot eftersom jag kommer att kritiseras. Låter kanske lite märkligt, men det är för ett seminarium i undervisningsteknik & det ska bli så intressant att höra deras synpunkter! Extra spännande är naturligtvis att jag kommer att bli filmad, ie. moi kan sitta & gotta sig efteråt i hur HEMSKT det är att titta på sig själv. För lite så är det ju, man har någon typ av morbid kärlek till sig själv på film & i inspelat ljud. "Så där låter jag ju inte" piper man förskräckt samtidigt som man skruvar upp ljudet lite extra... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0