Kaka söker maka...

Mkt trött Ida & än tröttare P imorse. Efter att ha släpat mig ut till soffan för lite sockerchock informerade P mig om att hans chef bestämt att han måste åka ut till företaget för en 20 min presentation. Start 11.00. Vid detta laget var klockan redan 9.35 & pendlingstiden ligger på dryga timmen. Lite småont om tid med andra ord. Stressade upp mig så där lite smått & frågade sedan, misstänksamt måste jag ju erkänna, hur mkt han egentligen tåtat ihop på presentationen. Vilket resulterade i ett AKUT behov av att borsta tänderna precis i det ögonblicket... Med andra ord, typ noll & intet - eller som han sa "Jo men jag har satt ihop nog mkt för att kunna fejka det!".

 

Skönt att vår arbetsmoral ligger på typ samma nivå... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0