Litet projekt...

Idag ska jag förövrigt äta lunch med Jan, den PhD student som jag delar min ena handledare tillsammans med. Vanligtvis när vi ses retar jag ihjäl mig på att han enbart kan prata om pengar (eller snarare sin brist på dem) men eftersom jag de facto är på gott humör idag har jag beslutat mig för att se på denna egenhet som något som kan utnyttjas som ett tidsfördriv. Ska med andra ord räkna antalet gånger en gnidig liten kommentar kommer ut ur honom. Eftersom solen lyser & temperaturen kommer att krypa upp till -1 grad så tror jag att han kanske kommer att se lite mer positivt på tillvaron - gissar därför på 5 snålreferenser.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppet om våren kan göra underverk, bara 4 kommentarer denna gången! Vilket är något av ett nytt rekord! :)

2009-03-13 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0