Men tant...

Något som känns så där lite krypande obehagligt - mina knän & lår är fortfarande helt döda efter tisdagens eskapader. Sure, jag var på benen i skyhöga klackar i cirkus fem timmar, varav jag dansade som en tok i tre, men det SKA ju inte vara något problem! I mean, jag har dansat twist över kullerstenar I Stockholm i timmar & rusat runt halva dygn i 12 cm klackar (överlastad som en mulåsna) när jag var sexmästare på geologen i Lund & aldrig har jag haft ont ens i närheten av detta. Efter att funderat lite har jag kommit fram till att det kan bero på tre olika saker:

 

1) Jag festar inte lika mkt här som i Lund & är således ovan

2) Jag har inte på mig högklackat lika ofta eftersom jag blivit rädd om fötterna sedan jag började klättra

3) Jag är 25 år gammal & kroppen vill inte längre

 

Oavsett hur man ser på det är jag alltså ofrånkomligen på väg mot att bli tant. Yey... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0