Moi stjäl...

Efter att ha pejlat hela huset med min Mac har jag nu kommit fram till att det finns en liten ruta i frukostrummet där jag kan stjäla internet från ett trådlöst nätverk som inte är låst. Mkt smidigt! Mottagningen suger förvisso, bara en plutt, men det fungerar förvånandsvärt smidigt iaf & eftersom det dessutom är gratis så är jag ytterst nöjd. Fast det är klart, ser ju fram emot tills jag & P har flyttat ihop & jag kommer att ha tillgång till 24 timmars superb mottagning SAMT support. Oerhört trevligt att han jobbar med datorer, kan namnet på alla grammatiska termer & har ett ypperligt lokalsinne - det väger ju liksom upp för alla mina brister! Nåja nästan... fast att vara tidsoptimist väljer jag att se på som charmigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0