Recap weekend

Whii! Hade supertrevligt denna helgen! Lördagen gick helt i Sveriges tecken eftersom det var min namnsdag (Maria). So, först testkörde vi Saab-bilar (mer eller mindre lyckat, återkommer senare till detta när jag har checkat om jag kan lägga upp ett foto) & sedan åkte vi ut till IKEA. Köpte lite så där småinskränkt på mig samma durkslag som jag hade i Lund samt två av de frukostkoppsett som jag också hade... Plockade dessutom upp en burk av deras sorgliga version av hjortronsylt till Isobel eftersom hon är så nyfiken på vad hjortron egentligen smakar. Resetiden från IKEA till Pauls föräldrar ägnades sedan åt svensk grammatik & väl där blev det champagne för att fira moi! Kände mig mkt bortskämd! Speciellt som Paul var så gullig & gav mig en ny mus till min Mac samt en kabel så att jag kan koppla in den till en projektor. Cirkus 3 flaskor vin senare drattade jag nöjt i säng med Truffels glatt spinnandes på mitt huvud. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0