Smoke...

Återvände sedan en snabbis till huset igår för Beauty Club & drinkar med Cassandra & Isolde - nagelvård på schemat. So, nu sitter jag här & knapprar med naglar som målats med 4 lager lack! Bas, två lager färg, top-coat. Tror aldrig att jag kommer att ägna så mkt tid åt mina naglar igen - men fint är det. Sedan är det ju också lite tur att jag undervisar till 9 ikväll & ska på avdelningsmingel imorgon, ie. ingen klättring till på onsdag så åtminstonde fram tills dess kommer mina naglar att överleva. :) Efter att vi klarat av allt nagelpyssel knatade jag upp till mitt rum & packade all smutstvätt för att dra över det till Paul (där jag hänger för tillfället). Kånkade sedan ned allt till hallen där jag möttes av ett tungt cigarettos. Julia är nämligen nere över det faktum att Jörg tycker att hon varit okänslig (himlar med ögonen bara vid tanken på det) så hon tröstar sig med cigaretter & Isolde tar typ alla tillfällen i akt att röka så länge det har ett "syfte". Att hon sedan tycker att Julia är en fullkomlig apa spelar tydligen inte så stor roll...

 

Alltså: mkt glad Idah som kunde lämna huset, fasen vad äckligt jag tycker det är med röklukt! 


Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, jag håller med dig...

2009-03-03 @ 10:11:31
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Japp, känner mig lite så där tantgnällig när jag rynkar på näsan åt det - men jag kan inte hjälpa det, tycker bara det är så fruktansvärt äckligt.

2009-03-03 @ 16:24:33
Postat av: Maja

Samma här. Blir en riktig surkärring när det gäller det där...

2009-03-03 @ 17:10:46
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Fast det värsta jag vet är ändå att se folk som röker när de har barn, då blir jag bara så arg!

2009-03-03 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0