Sweet dreams...

Vaknade 30 min innan mobilen drog igång med ett leende på läpparna. För ovanlighetens skull inte pga den annalkandes frukosten utan för att jag drömde att Julia blivit utkastad ur huset... So, eftersom min animositet börjar ta lite handikappande proportioner har jag beslutat mig för att lämna T för helgen. Ska åka ut till P's föräldrar & hänga ett par dagar - tror att jag behöver bli lite ompysslad. But, lämnar ju inte hemmet än på några timmar & den tiden tänker jag änga åt att nöjesspola ned toapapper i toaletten. Detta behöver en förklaring - sedan Julia flyttade in hamnar vårt hus i totalt dödläge så fort toapapperet tar slut. Innan fattade liksom alla när det var ens tur att köpa nytt, men detta har inte gått hem hos fröken J. Vilket i sin tur resulterar i att Isolde & jag hamnar helt på kant med tillvaron & bara vägrar köpa nytt papper först (detta har vid ett par tillfällen resulterat i veckors panikkissande på institutionen samt användande av pappersservetter). De senaste gångerna har dock jag köpt in toapapper till oss eftersom jag bara har varit så less att jag inte orkat. Nu närmar vi oss alltså ett nytt toarulleslut & jag har inget intresse av att detta inträffar när jag är hemma i huset - för tredje gången gillt blir det INTE. Eftersom nu J haft personer (...) boende hos sig typ non-stop en månad tycker jag att detta är hennes ansvar, men eftersom hon är som hon är hjälper jag utvecklingen lite på traven...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0