Tankar mitt i natten...

Sent, sent, sent här i Canada & jag kan inte sova... För många tankar som snurrar i huvudet. Är hos P's föräldrar, vilket hjälper helt enormt... men allra helst hade jag velat vara hemma i Sverige just nu. Saknar, saknar något så vansinnigt. Ligger på min säng & för en allt mer trött skype konversation med P, känner mig så sliten just nu. Kan ingen bara skicka iväg mig ut på äventyr imorgon dag & rädda mig från tristressen? 

 

 

Allternativt gå i ide tills våren kommer - har aldrig tidigare i mitt liv längtat så desperat efter den som jag gjort denna vintern. Neej, för många dystra tankar som flackar ut ur mig & ner i dessa rader - får försöka sova, imorgon är det en ny dag, en ny frukost som väntar & varma vindar från söder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0