Uppdatering från vischan...

Tjing! Ingrid & moi har precis checkat in på ett litet motell & nu försöker vi göra oss presentabla för att gå ut & äta middag. Det behövs, men det är svårt... Ingen av oss är nämligen helt så där hundra & på topp just nu. Ändå är det bättre än gårdagen, jäklar i min låda vad risiga vi var då. Mitt vänstra öga svällde upp & började rinna konstant, Ingrid klagade på yrsel & tillslut hyrde vi skakigt in oss på ett litet indiskt motell & kollapsade i säng vid farmor läggdags... Denna dagen har med andra ord varit helt fenomenal i jämförelse, vi har bland annat varit kapabla till att tänka & planera, mkt trevligt! Sedan har vi ju inte lyckats speciellt väl med att se sevärdheter för den sakens skull - det har mest blivit kor & skog. Men det skyller vi på att Kanadensare verkar tycka att det är överflödigt att skylta...

Kommentarer
Postat av: Jo

Du har inte sagt vad det är ni gör så jag känner mig lite förvirrad. Vart är ni?

2009-03-28 @ 19:54:21
Postat av: Ida

Road-trip i Ontario! :)

2009-03-30 @ 06:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0