Uppe med solen!

Tjing! Klockan närmar sig kvart i åtta, moi har ätit frukost & sitter nu & njuter av att ha energi igen. Tack & lov, sånna dagar som jag hade igår klarar jag mig bra utan. Kändes verkligen som om någon dragit ur kontakten. Ville så gärna vara på topp, argumentera, komma fram till bra slutsatser, vara upprymd - men det enda jag kunde tänka på igår var sängen. Anyway, eftersom jag är tillbaka på banan idag skjuter vi undan funderingar kling influensa & annat elände! Idag blir det en fullpackad dag - ELWS-kurs, pilatesträning, middag hos våra nya hyresvärdar samt hämta "Ingrid from Sweden" på tågstationen. Det sistnämnda ska bli så himla roligt! Svenskbesök kan vara helt jäkla fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh! Kommer Ingrid? Vad roligt! Du får hälsa =) Själv blir jag ignorerad av viktigpettrar i Haag (jag är o lajvar igen, som en kompis uttryckte det). Ska försöka ignorera dem tillbaka imorgon (lite, kan hända att vi behöver dem) o köra eget race =)



Puss!

2009-03-24 @ 14:44:31
Postat av: Ida

Japp! Ska bli så himla roligt att få lite besök "hemifrån"! :) Oh vad kul! Bra att du jobbar på det här med att nästla in dig i diplomatkåren, me like! Puss!

2009-03-24 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0