What a beautiful day!

Vaknade HELT på fel sida av sängen imorse, detta inträffade inom de första tjugo minuterna jag var vaken:

 

1) Stopp i toaletten

2) Översvämning av badrummet när jag försökte fixa det

3) Mkt moppande

4) Mitt paket med blåbär gick upp i kylskåpet, på översta hyllan... fick plocka bär i tre etapper

 

Efter punkt nummer fyra kände jag mig lite trött. Men sedan bara vände det. Gick på trevlig morgonprommenad, klättrade med Lorna på TCA & när vi väl kom ut därifrån sken solen från en absolut bara knallblå himmel. Vilket jag firade med en iste. Nu är planen att pyssle lite i trädgården, handla frukt hos min lilla koreanska frukt-tant & lösa korsord i Allers som farmor skickade häromveckan. Pansio-sysslor med andra ord, men mkt trevliga sådanna! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0