Det är ju tur att man har någon som ställer upp...

Tittade precis ut genom fönstret & fick se Paul dra in återvinningstunnan. Sånt värmer, han vet att jag är allergisk mot tråkiga saker så som att ställa ut sopor, så han fixar det så där lite tyst så att jag vanligtvis inte märker att det blir gjort. Något jag verkligen är tacksam för! Dessutom ställde han snällt upp tidigare idag för en "paparazzi" bild som jag behövde till SWEAs bildspel som jag ska presentera imorgon. Utan att mecka ställer han alltså snällt upp & poserar framför huset, väl vetandes att cirkus 50 tanter kommer att titta på honom imorgon. :)

 

Um, & så kan jag ju informera om att övertalningskampanjen "KLIPP HÅRET" fortsätter. För tillfället har jag fått ett vagt "Ok, I will" - men det lever jag på & kommer att hålla honom ansvarig för. 


Kommentarer
Postat av: sQ

Om du bara skøter detta med hårklippet snyggt och med kvinnlig list ska du se att Paul till slut kommer sæga "jag har funderat på att klippa mig..." precis som att det var hans egen idé från børjan. Lycka till! ;-)

2009-05-14 @ 09:04:50
Postat av: Ida

Tack, det lär ska behövas! Är rädd att Paul av någon märklig anledning är väldigt förtjust i håret - jag tycker att han kan skänka det till välgörande ändamål, på så sätt blir ju alla glada & nöjda! :)

2009-05-14 @ 16:16:44
Postat av: Maja

Shit alltså... längden på håret vill jag ha!

2009-05-15 @ 20:26:39
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo precis, det passar på en tjej! :)

2009-05-15 @ 20:37:39
Postat av: ma

Jösses, hårresande var pa:s kommentar!

2009-05-20 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0