Jag & mitt fix...

Min mac ar pa institutionen sa just nu far det blir ett lite smairriterande inlagg. Klockan ar 9.30 har i Toronto & moi har checkat runt pa natet i en dryg timme samt knaprat i mig en jattefrukost i min ensamhet. Tanken var namligen att vi skulle ha sovmorgon, dra pa morgon power walk & sedan avsluta med mysfrukost. Den gubben gick dock inte, vaknade vi 8.15 med en enda tanke i huvudet - FRUKOST! Pinade mig sedan i 15 min innan jag smog upp. Paul vaknade dock, tittade supersomningt pa mig & mummlade "I guess you need your breakfast?". Nickade storogt tillbaka, svarade "Yes, I need sugar - I need to get human". So, nu nar dagens basta maltid ar avklarad har jag massa energi! Ska starta med att plantera om blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0