Nope, nu vill jag ut!

Efter regn kommer solsken - knallblå himmel & 21 grader varmt! Eftersom Martin aldrig dök upp & Jörg troligtvis var för irriterad för att ens orka kommentera har jag haft en mkt lugn & behaglig arbetsdag. Som jag nu tänker avsluta. Shopping med Lorna står på schemat, sedan blir det vin på någon liten patio tillsammans med henne & Sandra & efter det plockar Paul upp mig för Marks avskedsfest. Oh så trevligt det är med konceptet "icke sönderstressad fredag"! Extra roligt också att ha hela helgen att se fram emot! Ser sjukt mkt fram emot att åka till IKEA med Paul imorgon, lovar att fota så att ni får se Paul i stadiet "Jo det är ju kul att du kommer från Sverige men du inser väl att jag ALDRIG kommer att lyckas komma ihåg översättningarna på varje möbel i hela affären?". Man har bara så roligt som man gör sig! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0