Star Trek...

Social uppslutning på geologen igår, ingen chans att backa ur, öl & billig pubmiddag, utprintande av kuponger för gratis popcorn & läsk - ie Star Trek dax. Moi som inte kan något om serien var väl inte så där överdrivet uppspelt. Kändes väl mest som ett nödtvång att gå. Knaprade i mig min sallad & suckade inombords över pubbekommentarer så som "So you say I am gay, well... but you are an alfabitch!". Travade sedan ned till biografen, köpte biljetter & checkade ut våra gratistillbehör. Bangade popcornen (äter det inte & det kändes ju lite slöseri att kräva en jättekasse popcorn bara för att) men lyckades uppbåda mer entusiast för läsken. Kan konstatera att en Large iste här i Kanada är grymt stor, det är liksom en mindre hink de räcker till dig! Anyway, slurpade mig igenom alla trailers & sedan började filmen - & det var oväntat bra. Alltså, inte direkt "topp tio" i mitt liv, men fullt godtagbart. 

 

Roligast: Spock-barnet såg PRECIS ut som Paul när han var liten!

Jobbigast: Kanske inte jättesmart att klunka i sig mer än en liter iste under den första halvtimmen... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0