Tur i oturen...

Oh, sedan måste jag ju berätta att jag träffat den nya tjejen som flyttat in i mitt rum. Hon heter Elena & är jättetrevlig men verkar vara rätt bestämd, verkligen inte den sorten som låter någon komma undan med att bete sig halvtaskigt. Med andra ord finns det alltså hopp för Isolde - Elena kan skydda henne mot Julia. Mkt bra! Tror att Isolde känner lite samma sak & jag hoppas att det gör att det känns lite lättare för henne att jag har flyttat därifrån. 

 

& för de som undrat... jo jag printade ut min lilla artigt formulerade lista över "De sju saker som gör dig till en svår människa att leva tillsammans med". Lämnade den på Julias skrivbord & kommer för resten av mitt liv önska att jag kunnat se hennes ansikte när hon läser den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0