Dinner...

Middag med Victoria & Ebba igår - de ENDA i SWEA som inte just nu ägnar sig åt "Du måste göra detta inför julmarknaden!". Får mig att fundera på exakt hur lite jag tänker bidra med nästa år samt hur trevligt det är att umgås med folk som inte ställer krav. Människor som bara vill spendera tid med en för att det är trevligt, inte för att de kan skyffla över en femtioelva saker från sin egen lista.

 

Anyway, mkt trevlig middag med tomatsoppa till förrätt, vaktel till huvudrätt & i mitt fall ett glas rött till efterrätt. Trevligt att få skämma bort sig lite mitt i veckan! & hur skönt som helst att bara få umgås med tjejer. Blir så mkt män & dricka öl på pub för mig annars! :)


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Nja, hur skall man tolka den sista meningen i inslaget?

2009-11-19 @ 18:58:14
Postat av: Ida

Haha! Jag FÖRUTSÄTTER att det är kära bror som är hemma på permis, i annat fall så är jag gravt chockad mamma! :)

2009-11-20 @ 07:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0