Jäklar också, vill inte ha damernas år...

Jaha... Då har det valt julvärd till tv i år & så lyckas jag pricka in damernas år... Nu är det väl inget större fel på Lisbeth Åkerman, hon är ju i varje fall inte Lotta Bromé, men jag vill faktiskt ha en man i rutan. En med lugn mörk röst som sitter där år efter år & blir mysigare ju längre tiden går. Så det faktum att jag inte kunde åka hem förra året & numera har pojkvän suger ju lite. Ser framför mig hur det blir varannan jul hemma med start denna julen & då är jag ju fast i tantträsket. Det blir ALDRIG jul med en man i rutan för mig & det känns uppriktigt uselt... Dessutom, här har jag berättat för Paul, med värme i rösten, om Kalle & det lilla ljuset som tänds så fint för alla ensamma - hur värdelöst är det då inte att jag själv kommer att sitta där & rynka på pannan i irritation?! Det underminerar ju totalt min trovärdighet gällande hur viktigt detta är!

 

Oki... Nu gör vi på detta sättet. Vi överlever i år men nästa år får vi helt enkelt spela in vilken gubbe det nu än må vara & så kör vi det i repris året efter så att jag får min gubbkvot uppfylld. Oki?

 

 


Kommentarer
Postat av: Jo

Men kom ihåg att du ju nästan känner henne. Hon är ju släkt med Jonas =P

2009-11-18 @ 20:16:44
Postat av: Jo

Men kom ihåg att du ju nästan känner henne. Hon är ju släkt med Jonas =P

2009-11-18 @ 20:17:26
Postat av: Ida

På riktigt? I så fall hade hon ju lite mer tur med genfördelningen...

2009-11-18 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0