Movie night!

Igår tog jag med Paul ut på date - som ett litet tack för allt jobb han la ned på SWEAs julmarknad. Möttes först upp för middag nere i Little Italy & efter vin & risotto bar det iväg till min favoritbio. Någon (läs moi) hade kanske missuppfattat tiden lite så vi fick strosa runt i 40 minuter inne på en stor bokaffär för att fördriva lite tid. Blev två julklappar rikare på den lilla turen, en var till mina favoritkillar (Paul & skrotkornbror). Sedan kittade vi upp oss på hinkar med dricka - iste i mitt fall & swampwater för Paul (vidirg smörja: 50% coca cola, 25% rootbeer, 25% iste), samt fryst yoghurt för Paul. Kittade till max intog vi våra säten & sedan blev det typ två timmar av "The men who stares at goats". Stundtals var filmen jätterolig, vid ett tillfälle fick jag fnissbryt & kunde inte sluta skratta, men på det stora hela var den ändå rätt meeeh. Det är en sån där typisk film som man ser trailerna för, tänker "Jäklar vad rolig den verkar!" & så inser man när man väl betalt sina $12 att allt som faktiskt var roligt sammanfattades i trailern... So, inget att gå på bio för men något som man kan hyra om man har en flamsig vän över på lite vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0