Nej nya tag!

Usch. Nu blev ju förra inlägget helt hemskt & dystert. Inte alls ett bra sätt att starta dagen på - finns ju så mycket annat att vara glad för! Som:

 

att det bara är 36 dagar kvar tills jag flyger hem till Sverige

att jag inledde denna morgonen med att läsa att piloter blir 5 år äldre än genomsnittet, dvs det finns hopp!

att jag fick massa beröm (nåja, så mkt som man nu kan få av en tysk) av min handledare igår

att Paul har gett mig ett alldeles nytt fint USB-minne

att jag kunde klättra en 5.10- igår trots att min högra arm var som den var

att jag & Paul ska på Body Worlds till helgen

att det snart är helg!

Vilket i sin tur gör att jag kan ägna en hel dag åt att laga den perfekta grytan på!

 

So, nu är det slut på att tycka synd om sig själv - dags att ta itu med denna dagen!


Kommentarer
Postat av: mgs/ma

Ja, vi väntar oss också få en trevlig helg genom att hälsa på Mgs på Berga! Kattvakt är också ordnat under söndagen. Kram på er och sköt om dig, inkl knäna.

2009-11-12 @ 20:06:57
Postat av: Ida

Hoppas ni får jättekul på Berga! Ni får se till att ta kort så att jag får se lite fler bilder på Magnus i uniform! Kraam!

2009-11-12 @ 20:26:39
Postat av: mgs/ma

Bra, vi skall fota honom! Kram

2009-11-12 @ 20:56:08
Postat av: Wenche

Hei:)



Kanskje du deler oppskriften på "den perfekte gryten" med en norsk leser??



Klem, Wenche:)

2009-11-12 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0