Värme!

Oh vad underbart det är att ha värme & varmvatten igen! Kom hem vid tio-snåret igår & bara jublade över denna lyx... Snacka om att man ofta är blind över hur tur man egentligen har i livet. I mean, lite värme - det är ju inte direkt något jag går & är tacksam över på daglig basis. Men så försvinner den av någon anledning & helt plötsligt inser man hur lyckligt lottad man är. Som har ett mysigt litet hus, någon som älskar en, familj, jobb, bil, tid-pengar-ork till fritidsaktiviteter, mat & en & annan gosig tröja från Banana Republic. So, så här dagen före Halloween ska jag ägna mig åt att vara lycklig över allt fint jag har i mitt liv. Samt över att vi har KLM-biljetter med destination Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0