Dagens tack...

går till, trummvirvel, Ingrid! Tack så jättemkt sötaste du! Nu är jag uppe i nästan 9300 kronor (med fara för att väcka anstöt, men jag bara måste) - Shit pommes frites! Jippi vad glad jag är nu! Måste bara klura ut ett eget välgörenhetsprojekt för att gynna forskning inom geologi & kabla ut det på internet (facebook=mkt bra) & så har jag min fortsatta forskningskarriär finansierad! Det hade ju varit alldeles prima! :)

 

Eller vad säger du Ingrid? Hade det inte varit underbart med stora forskningsanslag som kunnat finansiera trilobit letande i Ontario en smula? Så att man inte hade behövt köra runt i en bil med smeknamnet Trillibitar & bo på currydoftande motell utan värme när man är sjuk (& i mitt fall typ halvt ansiktsförlamad)... ;)

 


Kommentarer
Postat av: Jo

Men då hade ni ju inte varit så söta i mössor =)

2009-09-09 @ 18:04:55
Postat av: Ida

Aaah, good point! Har du ju alldeles rätt i!

2009-09-09 @ 20:57:41
Postat av: Ingrid

ha ha, samla pengar du. inget ont om trill-i-bitar men currymotellen hade man klarat sig utan. Och grattis, jag håller med nästan 10 000 kronor. Själv måste man samla in 1000 till volleybollen så man kan åka på långresor, känns övermänskligt...iofs kanske folk hellre stöder medicinskt forsking än unga välmående svenskars hobbies, i don't know! ha ha! Lycka till med arbiggan också...ja du vet hon!

2009-09-10 @ 10:17:08
Postat av: Ida

Nej Penny var rätt söt trots allt! :) Hm, jo det kan ju vara så. Kan du kanske muta folk med kakor? Eller ordna en fest där folk inte behöver ta med en present utan bara lämna en liten donation? Kram!

2009-09-10 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0