Drinking with geeks...

Sitter på kontoret & väntar på att Paul ska plocka upp mig. Planen är att vi ska möta upp med några av hans nördvänner på en pub. Känner mig väl lite tveksam till det hela eftersom jag vet att Paul har pratat med dem om mig. Dvs "Min flickvän kan klättra i berg, kalibrera elektron microskop, har två masters, har en PhD tjänst vid UofT & hon kommer från Sverige" köret... Lite roligt är det ju i & för sig men det känns lite märkligt att ha blivit introducerad till en grupp människor som någon slags uberindivid. Anyway, Paul har lovat att förse mig med en drink så fort vi kommer dit så jag överlever nog! :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Shit tjejen! Vilket kap du är =)

2009-09-26 @ 12:54:54
Postat av: Ida

Jo men eller hur?! ;)

2009-09-26 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0