I found my Mecka...

Jeansen kommer förövrigt från det ställe där jag alltid ska köpa kläder i fortsättningen - en jättestor outlet galleria som ligger typ 20 minuters bilfärd från oss. Satan i gatan alltså, stället är enormt & precis som en vanlig galleria med det lilla undantaget att allt är på permanent rea. Var där i helgen med Paul & spenderade cirkus $160, vilket motsvarar ungefär 1020 kronor. För dessa pengar fick jag inte bara mina nya jeans utan även ett nytt sett underkläder (Bh & trosa i lite Marimekko inspirerat, rosa, vallmo mönster) från Calvin Klein samt två nya finstickade tröjor (en mossgrön & en vinröd) från Tommy Hilfiger. I mean, rätta mig om jag har fel, så mkt bättre gör man ju knappt i från sig ens på HM! Paul var däremot måttligt road. Allt han gjorde under tiden som jag skuttade runt & var permanentlycklig var att omregistrera licensplåten på vår bil samt inhandla en liten kartong chokladmjölk som han satt & drack med sugrör. Försökte motivera honom lite i början men när choklamjölks tetran dök upp såg jag mitt slag förlorat. För denna gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0