Tack gode gud för denna fredag...

Har nog aldrig längtat så mkt till helgen som jag gjort denna vecka. Hela veckan har nämligen varit så fullproppad med saker att göra, möten att gå på, undervisning att förbereda & planer att fila på att jag känner mig helt slut som artist. Tanken var att Paul & jag skulle gå ut & äta middag efter jobbet idag & sedan gå på bio men vi får ta det en annan dag istället. Är helt enkelt för trött. Istället blir det en timma på gymmet följt av hämtsushi & dvd-box maraton. Ska bli så skönt att få röra på mig riktigt ordentlig & sedan bara mysa i soffan med det jag tycker om bäst. Paul. Katterna. Rödvin. Rå lax. Tända ljus. & så lite Defying Gravity på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0