Ville bara rapportera...

att jag överlevde gårdagen. Ingen ATC som tappades från hög höjd ned på min hjälmlösa skalle eller otillbördig användning av repen. Vi körde helt enkelt på konceptet att vi höll oss på ena sidan av gymmet medan hon klättrade på andra sidan. Fungerade rätt bra faktiskt. För mig speciellt bra eftersom jag på vägen mot TCA beslutade mig för att gå in där med rak rygg & inte stryka runt som en rädd hare. För även om hon har rätt att tycka illa om mig precis hur mycket hon orkar så tänker jag inte ta att allt som hänt endast & enbart är mitt fel. Det som hänt det har hänt men jag är inte någon elak trollpacka som förhäxat Paul så att han lämnade henne & om inte hon inser det så är i alla fall jag så pass vettig att jag inte tänker ha dåligt samvete för onda gärningar som bara tillskrivits mig för att sanningen är mer obekväm. Basta.

 

Anyway, slutsatsen är i alla fall att jag mår mycket bättre nu. Var skönt att få det första mötet avklarat & att ändå kunna lämna gymmet glad. Nu ska jag bara fokusera på lördagen & samla energi inför mina 30 km i rosa bandets tecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0