I valet & kvalet...

Klockan är 7.48 här i Toronto. Moi har precis ätit frukost & måste komma fram till ett beslut gällande vad jag ska ägna dagen åt typ NU. Antingen är jag duktig & jobbar (gud vet att det finns att göra) eller så blir det playing hooky istället, vilket innebär att vi drar till Buffalo Craig & klättrar. Vill ut så otroligt mkt eftersom det ska bli sol idag & de kommande tre dagarna innebär regn. Fast så ligger samvetet där & gnager & säger att jag faktiskt inte har tid med att roa mig på arbetstid. Så vad är värst - sitta inne & sucka över att jag inte är ute i friheten eller ha roligt nu & sedan drabbas av total "herregud hur kunde skjuta upp allt detta?!" ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0