All by myself...

Kenneth & Leen har dragit upp i lappmarken & jag är ensam på stationen. Eftersom det är söndag är det RIKTIGT ensamt, som en liten spökforskningsstation. Tanken var att jag skulle flytta upp i deras lilla hus på kullen idag, men det sparar jag tills imorgon när det är folk här igen. Just nu känns det bättre att hålla mig till mitt lilla trygga dorm room. Visserligen innebär det att mina handledare får hosta upp en natt till i hyra, men de får de faktiskt stå för - när jag jobbar från 8-19 utan någon form av skillnad mellan helgdag & vardag. Ikväll ska jag i alla fall festa till det lite, blir varm mat samt en cider. Lite kul måste man få ha det i alla fall. Även om kul nu kanske är att uttrycka det lite väl generöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0