In transit...

Eller snart så. Har precis avslutat maffig hotelfrukost & packat om det allra sista prylarna. So, nu väntar jag bara på att Paul ska få ihop sina pinaler & sedan kan vi bli skjutsade till flygplatsen & vårt Norwegian flyg mot Stockholm. Väl där har vi förhoppningsvis tid att äta en snabb lunch tillsammans innan Paul flyger vidare till Köpenhamn & jag bordar mitt flyg till Helsingfors. En del av mig är TRÖTT på att kuska runt i Europa & hade gärna sett att dagens resor utmynnat i att vi båda landat trygt & bekvämt i Toronto. Men, nu ska jag inte vara på det sättet utan istället glädja mig åt att jag får möjligheten att forska lite i Finland som ett avslut på denna sommaren. Ska faktiskt bli väldigt roligt att få se Finland igen, var så himla länge sedan. Sure, vi tog oss en liten avstickar dit när vi var i Haparanda (på vägen upp till Kiruna) men det besöket varade typ max en timme & involverade enbart ett stopp då övriga expeditionsdeltagare fyllde på med hjortronglass. Så, det ska bli himla trevligt att få chansen att vara där lite längre. Moi tänker Valio yoghurt, valio i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0