18000 + CHECK!

Men YEY! Denna fredagen blev ju himla mycket bättre än vad jag tänkt mig! Efter mina 40 längder i poolen följt av skållhet dusch kände jag mig lite som en ny människa. Travade ut från AC till... SNÖ! Lycka - får mig att känna mig lite närmare Sverige & den riktiga julen. Sedan kom jag in på avdelningen & öppnade upp min mail, fick ett stipendie på närmare tjugotusen svenska kronor för att åka på konferans för. Det var ju välkommet! Himla prima faktiskt!


Det är kul med anslag i bland! Pest att skriva, pest att skicka in - men himla trevliga när de faller ut så som man hoppats på! Detta MÅSTE firas! Hm, Nobel-menyn består av anka & piggvar ikväll. Kanske att jag ska försöka få tag på piggvar... Turbot heter det tydligen på engelska - så har man lärt sig något nytt också. Okidoki, vi kör på det. Blir att leta turbot till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0