Springdag...

Idag blir det inte mycket sitta på rumpan. Geologens Pot Luck drar igång vid 12.30 & innan dess måste jag kånga dit cirkus 100 ölmuggar/dricksglas/vinglas/bestick/dukar/värmeljus/julstjärnor & grankvistar. Plus då mina bidrag i form av olika typer av julinspirerade kakor. Pyntandet drar igån klockan tio & klockan 11 senast måste jag byta om & hasta ner till Royal York där svenska handelskammaren har sin årliga lucialunch. När väl det är avklarat så blir det att hoppa in i en taxi & panikåka tillbaka till institutionen så att jag inte missar hela julfesten där... Just nu är klockan tio i åtta på morgonen & jag kan inte låta bli att önska att den vore samma tid fast på kvällen. Vill ha dagen undanstökad så att jag har ett par mindre stressmoment på listan. I wish. Jaja, bara att bita ihop - det blir säkert bra tillslut.

Kommentarer
Postat av: Jo

Lucialunch den 3e? Har de missat att det är 10 dagar kvar eller vad är anledningen?

2010-12-03 @ 22:18:56
Postat av: Ida

Ingen aning. Kan vara att de räknar med att många redan åkt hem vid det laget. I vilket fall, snappsvisor & julbord går att klämma in vilken dag som helst i december! :)

2010-12-04 @ 14:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0