Tomteverkstad...

Ända tills klockan två igårnatt satt Paul & jag & slog in julklappar medan Mammut gjorde sitt bästa för att stjäla så mycket presentsnöre som det bara gick. Så idag är jag lite småtrött. Känns i alla fall himla skönt att det mesta är fixat - paketet går oavsett ut idag. Sedan får det bli ett litet follow up paket om någon dag eller så. Ska bli så skönt att vinka av paketet på posten lite senare idag - denna gången med tracking nummer. Jag hatar när jag inte har tracking på det jag skickar via Canada Post. Eftersom de är så urusla på leverans så hinner jag alltid tro att de slarvat bort det/att fraktfartyget gått på en mina från andra världskriget & att min paket nu ligger på Atlantens botten. En känsla som verkligen SUGER eftersom man i regel lagt ned så mycket tid på att snurra runt & komma på bra saker att skicka. So, dagens tips - tracking nummer. Nu är det dags för denna nissen att ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0