Recept mot nedstämdhet...

1) Ta i ut av bara satan rent fysiskt - min besvikelse över att Jörg inte kommenterade mitt föredrag igår bar mig nästan genom hela taket på TCA. Ledde rutten (5.10) hela vägen fram tills det tredje sista klippet. Nytt rekord.

2) Köp med tröstmat hem - igår i form av grillad kyckling.

3) Lek flygplan med din kattunge

4) Drick cider & skratta åt att ALLA OS-invigningar är så överpretantiösa. Reta pojkvän när värdnationen inte fixar den enda uppgiften som är riktigt viktig. I mean, hela eländet går ju ut på att tutta eld på facklan!

5) Reta pojkvän ÄNNU mer när vi kollar på den efterföljande hockey boosten & Sverige tillägnas en separat del där det poängteras att vi är det enda land som någonsin vunnit OS & VM-guld samma år. Sweet.

6) Titta på Mont Blanc Speed Flyers två gånger innan det är dags för sängen.


Kommentarer
Postat av: sQ

Haha-det var sjukt kul när de började spela om musiken, Gretsky svettades floder och en av de 4 inte hade någon pelare att fjutta på! DET var god underhållning! :-)

2010-02-15 @ 15:22:25
Postat av: Ida

Tror du jag njöt eller vad?!



"Paul? Why is there one person too much? Paul? Why are you ignoring my question?"



Episkt skulle jag vilja säga!

2010-02-15 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0