Oj vad annorlunda...

gårdagen blev mot för vad jag förväntat mig. Hade tänkt att det mest skulle bli lite uttråkad/fortsatt semestersuktande artikelläsande, två timmar på TCA följt av måndags sushi & någon form av TV-underhållning. Men så kom jag till institutionen & möttes av ett gulligt litet paket (en egentillverkad drömfångare som en annan grad-student gjort till mig som tack för de sociala arrangemang jag fixade förra terminen) samt en förfrågan om att vara reviewer på en artikel. Vilket sammanslaget gjorde att jag blev på topphumör. So, det var en happy Idah som drog till gymmet för att klättra. Där jag möttes av totalt omvälvande nyheter från Jaimes sida. Så vi klättrade fem rutter mest för syns skull & sedan drog vi till en bar, kallade in Paul, drack öl & bara pratade. Wooh... så här långt har 2010 ruskat om saker & ting rätt rejält!
Kom hem vid ett på natten & bara stöp i säng, det där med att ta det piano denna veckan & bara sitta hemma med värmeljus & ladda batterierna får nog skjutas på framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0