Våfflor & namnsdag!

Igår var det Pauls namnsdag. Vilket moi glömde bort totalt. Lite surt så när jag gått runt & planerat inför den sedan ett par veckor. Nåja. Eftersom Paul ändå inte begriper sig på konceptet namnsdagar beslutade jag mig för att vi lika gärna kunde fira idag istället. Jag menar, han vet ju ändå inte bättre. So, imorse, klockan 8.15 väckte jag honom med massa nygräddade våfflor, bär & vaniljyoghurt. Väldigt populärt. Moi knölade i mig två våfflor & trodde sedan att min stund var kommen. Systemet var inte riktigt helt 100 oki med så stora mängder mjöl. Anyway, gott var det & nu sitter jag här på avdelningen & försöker komma på någon liten rolig present som jag kan ge honom. Bara något litet, men absolut något roligt... Har tid på mig till 7-snåret ikväll. Tills dess ska Paul nämligen ha funderat ut exakt vad han vill äta. Det fungerar ju nämligen så - namnsdagar berättigar en till att önska sig precis vad man vill till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0