Så packat schema...

Herregud - dagarna här är så intensiva. Igår började vi i sedvanlig tid & klockan halv elva drog vi ut på fältarbete som höll på till klockan 9 på kvällen. Eftersom temperaturen stadigt ligger över trettiostrecket under dagarna var det lite småjobbigt. Var helt slut när jag kom tillbaka till hotellet. På söndag hägrar dock vår första lediga dag sedan vi kom hit. Åh vad jag ska njuta av att kunna sova längre än till 6.45 på morgonen. Jag ska bara flyta runt i polen & inte röra ett finger. Eller, jag kommer att svara på alla mail som jag ligger efter med. Sorry för det, men jag är bara så slut när jag kommer hem att något enstaka bloggmedelande är allt jag orkar med. Men, på söndag - då lovar jag att återknyta till världen. Samt till & med ladda upp lite foton här.

Kommentarer
Postat av: ma

Så de är inga lata spagettinos, italienare! Massor med kramar och hälsningar till dig.

2010-07-14 @ 22:15:20
Postat av: mgs

Varför skulle man vilja flyta runt i Polen? Nästy!

2010-07-15 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0