Zombievarning...

Herregud så trött jag är. Packade non-stop till klockan två i natt & så upp vid sju. Inte kul. Däremot ser ju själva packandet ut att bli något av en milstolpe i mitt liv - jag kör verkligen på konceptet "lägga ut alla kläder & sedan ta bort hälften". Målet är att bara ha en liten kabinväska på hjul med tillhörande beautybag som handbagage + en liten duffel. Vilket kanske låter lite maffigt, men jag ska ju faktiskt vara borta minst en & en halv månad - kanske två, så jag tycker faktiskt att det är mer än godkänt. Om det nu lyckas vill säga... Nu ska jag ut & knata en liten runda. Har egentligen inte tid, men ska jag banne mig sitta åtta timmar i en flygplansstol för att ta mig till Bryssel (första stopp innan Florence) så får jag faktiskt ta mig tid för en bensträckare.

Kommentarer
Postat av: ma

Ha nu en bra resa och hör av dig så fort du får möjlighet till det. Kram från oss

2010-07-07 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0