Ensamt morgonmys...

Vaknade vid åtta & kunde inte somna om, så jag knatade ned & åt mina weetabix med jordgubbar, banan & mjölk. Paul sover som en stock så nu tänker jag unna mig en kopp te, en knäckemacka med keso & tomat & ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar. Måste erkänna att jag, så här två år efter alla andra, har utvecklat världens crush för Maria Montazami. Tänk så skönt det hade varit att någon gång då & då åka på semester till hennes liv! Bara tänka på att puffa kuddar & köpa toffsar till allt som kan tänkas behöva toffsar. So, nu måste jag sätta igång med tittandet - känns lite osocialt att sitta & titta på svensk internet tv när Paul är uppe & igång. :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Men visst är hon UNDERBAR! Hon har ändå en så skön distans till sig själv =)

2010-06-14 @ 13:52:17
Postat av: Ida

Jag älskar henne! Hon är så rolig utan att vara störig - hade kunnat falla platt så otroligt lätt, men hon fixar det till 100%. Sedan håller jag med dig, stundtals har hon faktiskt en väldigt bra självdistans! Dessutom är det väldigt roligt filmat, typ när de ska lämna Bella för julen & spelar ledsen musik. Det fungerade till & med för Paul som utan att förstå ett jotta började gapskratta (han råkade vakna & fick se den sista biten).

2010-06-14 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0