Moi på PDAC...

Konferansen... Lika galet som vanligt, fast lite värre kanske. Moi sportade en liten blå klänning som gjorde att jag fick frågan "är du verkligen geolog?" cirka 6 gånger. Lite roligt, lite förfärande & lite oförskämt - men så tänker jag så som så att om tio år så kommer fasen ingen att undra. Så, då ser jag på det som en komplimang i dagsläget. Ingen poäng med att hetsa upp sig över sånna saker. Fast lite roligt var det när Rasmus & jag slutade upp på en nattklubb med i princip enbart manliga geologer. & så tre tjejer i underkläder som dansade i fönstret samt en liten grupp tjejer i svart/tajt som kändes helt uppenbart inhyrda. Då kändes det lite "helvete, nu tror alla att jag är köpt". Men, men, bara att rycka på axlarna. Vad sjutton, de känner inte mig & jag ser dem aldrig igen. Alltså ingen poäng med att bry sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0