Date ikväll!

Idag ska jag jobba järnet på institutionen så att jag kan känna mig riktigt nöjd med veckan när jag checkar ut kring 5-snåret. Sedan gäller det att trava hem fort som sjutton, för ikväll har jag en väldigt speciell date. Skype & vin date med lillebror! Då ska det avhandlas Fjällräven Classic (listan är FULL!), träning, förändrad adelsstatus & JUL. Dessutom ska det öppnas ett paket med gitarrsträngar & så blir det säkert lite allmänt fniss & lek med liten katt utan leder. App, rätt bra upplägg känner jag där! När skrotkorn väl tacklar av på småtimmarna blir det till att hasta in i bilen & köra down town. Will Gadd is in da T, & Paul med gäst (dvs moi) förväntas dyka upp & ta en öl med honom & alla i ACCs styrelse. Jag ser naturligtvis detta som ett enormt bra läge att promota UTRCC. Det gäller att ta tillfället i akt, fånga dagen & allt det där. Inte sitta & trycka i stugvärmen utan ut & testa gränser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0