Hipp, hipp, hurra!

Idag är det mammas födelsedag! Tusen grattiskramar! Mamma. Jag önskar så att jag kunde vara hemma idag. Laga god middag till dig, dricka ett glas vin & mysa med ljus, kattkompaniet & alla er där hemma! Jag tycker att du är helt fantastisk mamma & efter sommarens bedrift känns det lite som om du är "superwoman". Är så lycklig för att vi upplevde Kebnekaise tillsammans - nu tar vi Halti sommaren 2011, eller hur?


Men mamma, denna gången lovar jag dig att vi inte lämnar base camp utan att du har ordentligt med vatten med dig! Jag ser på denna bilden & får en liten klump i halsen när jag tänker på att du gjorde alla 12 timmar med den där lilla petflaskan... Nästa gång tar vi bättre hand om varandra, hela gänget. Tummis?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-05 @ 21:14:24
Postat av: ma

Japp - det som inte dödar, stärker!

2010-11-05 @ 21:15:26
Postat av: Ida

Jo kanske, men jag vill ju gärna att vi ska uppleva fler bergsbestigningar tillsammans OCH tycka att det känns kul. Så då får det allt följa med lite mer vatten i fortsättningen. :)

2010-11-06 @ 14:30:14
Postat av: ma

Jag menar det - något lär man sig alltid.

Jag vill till Halti, men vet inte hur jag skall träna. Skall nog prata med instruktören på lasarettets gym så jag kommer lite i kapp er som är 3gg/v på gym!

2010-11-07 @ 21:12:33
Postat av: Ida

Mamma, så här långt har jag i ärlighetens namn inte kommit iväg till gymmet så ofta. Måste sätta fart snart! Tycker att det låter som ett jättebra initiativ att sprata med gym-tränaren. Både Paul & jag tycker att du är en riktig inspirationskälla till att hålla sig i form!



Kram!

2010-11-08 @ 04:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0